2009. december 1., kedd

hatás

Ami olyan energiákat szabadít fel bennem, amire már rég volt példa!

A kiváltó ok, mint mindig most is a zene! A zene, ami éltet, elvarázsol, megbabonáz, letaglóz, lerombol, felépít, majd még egyszer lerombol hogy még erősebb várat hozz létre. Ami védelmez, megnyugtat, s új erőt ad. S ezzel az új erővel indulhatsz újra útadra, ozthatod szét az újonnan megszerzett energiákat azok között, kiknek nagyobb szükségük van rá!

Rég volt már, hogy egy kissé melankólikusnak ható dalból, ennyi mindent ki tudtam facsarni! Jó és rossz érzések egyaránt keverdnek bennem!
Az első hallgatásra azt hittem majd megszakadok, végre nem csak a megszokott ütemek, nem a megszokott: "gyere vissza szeretlek én még" strófák!

Tudom-tudom, talán egy kicsit sokat is képzelek bele egy egyszerű szerzeménybe amit ráadásul csak egy szál gitárral kísér végig Bartók Eszter. Na hogy most már a szerző kiléte is ismert, gyorsan megosztom a szám címét is: Barátság mélyről.(nem tudok még linkelni, de aki csak tehet hallgassa meg You-tubon) Nagyon szeretem Eszter hangját, megnyugtat, és  inspirál. Sokan csak annyit mondanak: " Ő csak egy Megasztáros". Több ő annál, mint hogy beskatujázzák! Vitathatlnul egy egyéniség, aki nem fél megmutatni saját kis lila ködös csipkerózsika várját! Nem ér megszólni, mert azt én ütöm le! (vagy a verőlegényeim :D)

A kiváltott reakció, 3 napig egyfolytában ez szól ta fülemben! Hol örömteli pillanatok hol szomrúság lesz rajtam! Megmozgat bennem valamit, és ezt már régen éreztem! Dúdolom, dallamát ismerem, az érzést átadom! Olyannyira, hogy kishúgom, aki inkább az ütemesebb dallamok kedvelője, is hallgatja már, le sem tudom kapcsoltatni vele! Aminek örülök! Kettőnk zene izlése elég fura! Én mutatom neki az ándörgrándot, ő meg a hájpergrándot! A kettő találkozása mikor együtt bulizunk a szoba közepén a számainkat váltogatva! Ő mutatja a kdvenc DJ-it én a kedvenc szólistáimat! Kicsit paradoxon :)
Ami viszont nagyon jó, hogy imádjuk a csekmet zenéket! Lehet rajta ugrálni meg visítani, és az jó. (Spice Girls 4ever, küldöm Jocinak a Stop! c számot :D remélem jó kedvre derül :D)

A lényeg, hogy mindeketten szeretjük a zenét :)

Nincsenek megjegyzések: