2009. december 18., péntek

képeslaposok

de még mennyire, napok óta csak ezeken jár az agyam!

Mert hogy, USÁ-ba küldtem tegnap csomagot, Camille-nak, aki nálunk lakott a nyáron(csak 1 hetet, de amíg a faluban volt nálunk az alat végig kontaktoltam vele és koordináltam mindenfelé)

Szóval végy pár színes, ízléses, arany, ezüst kartont és még néhány masnit is, kicsi kis csillámport és bumm már is kész a saját készítésű képeslap :D

Nagyon szeretem a saját készítésű dolgokat. I
gen egyszerű, ha veszek egy képeslapot, meg egyáltalán olcsóbb is! De-de-de! De ez személyes, egyedi, és értékálló :D

Anyuval együtt csináltuk a képeslapokat , mert minket ez is érdekel, közben végre karácsonyi dalokat is hallgattunk :D gyújtotunk pár gyertyát, és közben sokat beszélgettünk!
Anya ekkor elsírta magát, mert mostanában nagyon nagy a teher rajta! Megnyugtatgattam, megpuszilgattam és tovább beszélgettünk♥

Hipp hopp hajnali kettő lett megint :D


Nagyon jó este volt!

Nincsenek megjegyzések: