2009. december 25., péntek

a hétfőm

Hétfőn Hugoékhoz mentem!

Az osztálya most ballag, és én csinálom a tablójukat! Vittem pár tervezetet, és vártam a reakciókat! Hogy majd hány embernek nem fog tetszeni!
Na de hát erre meg mindenkinek tetszik, és odáig vannak. Nagyon jól esett!
Igen-igen szentimentális sorok következnek: loptam egy kis energiát is :D hehehe. jól esett :D
A legfurcsább az volt, hogy még akiről azt gondoltam hogy majd Ő lesz aki lehurrog engem, meg hogy mit keresek én már ott, volt az aki a leginkább díjazta a tervezetet :D Nagyon örültem ennek!
Gyorsan megbeszéltük a részleteke és én már siettem is tovább :D

Renivel találkoztam, akivel csak úgy szimplán, karácsony előtt lássuk még egymást gondoltamenetén összefutottunk :D
Mászkáltunk, forró csokiztunk :D kimentünk Ádámékhoz Mediába, megbeszéltük egymás életét, ahogy szoktuk:D
Hiányzott a társasága már! Mert jókat szoktunk beszélgetni, nevetni, és nem csak felszínesen, hanem a felszín alatt is :D

Gyors átfagytam, utána siettem mert Borival találkoztam! Mászkálódtunk, voltam fent nála, szaloncukrot kötözni, és rájöttem hogy megint lukas zoknit vettem fel, mikor múltkor voltam nála akkor is lukas volt a zoknim :D:D:D lol!

Este meg próba! Mert hogy, kedden idősek otthonában voltunk énekelni, egy kis karácsonyi hangulatot teremtve nekik is :D A próba jól sikerült! Nagyon finom mézeskalácsot ettünk, nyamiii ;)

Nincsenek megjegyzések: