2009. december 27., vasárnap

szreda...

...a komplett rohanás napja volt!

Dec. 23-áról lévén szó, takarítás, egész nap :D Nos miután megint hajnalban értem haza, és 2nél előbb nem fetrenget ágyba magam, így az ébredés nem ment könnyen. Miután sikerült kihámoznom magam az ágyból, a szokásos reggeli rutin kezdtem meg!
Önsajnálat, egy kis kávé, visszaemlékezés az előző napra, mosoly, mert hogy nagyon jó volt :D aztán tervek készítése a szerdai napra! A terv a szobám kitakarítása volt, meg függöny leszedés, ablak vakerászás, mert nagyon retkes volt! Sikerült úgy nagyjából megcsinálni mindent! Leszedegettem a függönyöket, kitakarítottam a szobámat is! A szobám elég kicsi, vagy inkább nem túl nagy :) és már hetek óta járatok voltak benne, a sok dísz, kiegészítők, ilyen cipő, olyan takaró miatt.

Julcsival előző este beszélgettünk, hogy úgy néz ki nem tudunk találkozni, mert hogy ő nem ér rá! Nekem jó lett volna bármikor. Csak ő később is jött haza Pécsről, és korán is megy le Pécsre! Így majdhogy nem abban maradtunk hogy "Jó baszki akkor majd csak januárban látjuk egymást. Szia" Mérges is voltam, nagyon, hogy már megint itt tartunk!
De két ablak pucerálás között írt húgomnak msn-re és hívott engem hogy beszéljük már az estét! Megbeszéltük hogy akkor összefutunk, mert csak most tudunk, még is azért már ám! Én örültem ennek, mert nagyon szeretem Julcsit, és hát azért karácsony van, ne már hogy nem látjuk egymást!

Már rosszul indult a tali is! Itthonról indultam volna el a 9-es busszal , ami meg másik irányba ment, egy kanyarral előbb fordult le, mert hogy iskola-szünet van! Fenébe velük is ám ám már! Úgyhogy, gyorsan vasútállomásra lementem, mert hogy ilyenkor vonat is jön. Jött volna hahahahahaaaa ekkora béna is csak én lehet már! Gyorsan hívtam Ádámot, hogy nekem ez igy nem lesz jó, érezzék jól magukat, de sajnos itthon maradtam :S Ő meg egyből, megyünk ki érted, nyugodj meg! De jóóó. Julcsit fel vette út közben, így lettek ketten az autóban :D Alig kellett várni, és már kint is voltak :D Meg is köszöntem, meg hazafelé tankoltam is az autóban :D
Az este nagyon jól telt, elmentünk még Jociért is, aztán irány Robinson. Nem szerettem eddig azt a helyet, meg nem is ismertem, de az utóbbi időben párszor már voltam ott, és nagyon megkedveltem. Nem iszom sört, nem vagyok anti-alkoholista, csak nem tudom meginni a sört, egyszerűen ennyi :D Mindig teázni szoktam :D nagyon finom teák vannak ott :D A többiek persze mindig korsóznak, én meg ott árván teázom, mondhatom szép kis alak vagyok :D de hát ha nem iszom meg! Azért meg nem fogok sört, inni hogy ne essek ki a "falkából". Ezek a fajta szociális beilleszkedési dolgok sosem érdekeltek. Mindig vállaltam magam, hogy ha valami nem teszik azt megmondom, vagy ha valamit nem szeretnék csinálni azt úgy is teszem. A beilleszkedés vagy barátok szerzése és megtartása nem egy korsó sörön fog múlni! Ha igen, akkor az méá régen nem barátkozás :D Lassan már kezdi mindenki tudni, hogy Ádám bizony nem sörözik.. annál inkább ami azon kívül van! Ez olyasmi lehet mint a vegetarianizmus, csak én a sörrel álok így :D Azon kívül van élet, és hogy az mennyire szép :D szóval - antisörizmus ;)

Az este nagyon jól telt, legalább is én jól éreztem magam, és hát valljuk csak be, jól is jött a begubózás óta, egy kicsit kimozdultam. Anya azért megjegyezte mielőtt még elmentem volna, hogy egy kicsit sok lesz már a sok mászkálás! Én csak azt modntam neki, hogy eddig túl kevés volt! Úgyhogy ez most pont jó :D
Robinson után, még kocsikáztunk egy kicsit, és irány a Sárkány. Nem szeretem azt a helyet, de a többiek miatt mindig megyek. Ez is egy kicsit paradoxon! Azért is,mert állandóan jövök a hülyeségeimmel, és akkor még ők el is viselnek engem! Ez a legkevesebb amit megtehetek értük, hogy velük tartok oda is, bár minden erőmmel kerülöm a helyet, mert nem érzem jól magam ott! Meg ha már antisörista vagyok, akkor ezt csak kibírom! Mindent nem lehet csak miattam csinálni! Nem is lenne jó! 
Talán azért sem szeretem még a helyet, mert ott nem játszhatom a fejem, mert félek hogy egyszer valaki felkel, és benyom egy jó nagyot. Jó azért talán nem! De jobb félni mint megijedni! Egy rettegés az életem:D:D

Tele volt a hely, úgyhogy egy ital és gyorsan tovább is álltunk(nem örültem neki, ááá nem ;)). Joci egyik haverja Peti, felajánlotta, hogy menjünk fel hozzá, vesznek még sört(hurrá) és ott folytatjuk a kommersz kis esténket, ami már hajnal volt! Megvettük a sörit (Julcsi mondja mindig így :D) és felvittük, többiek addig elmentek még. Na hát fasza, egyedül egy vadidegen lakásán, életemben most látom először. Nem aggódtam, de ilyenkor akaratlanul is eszembe jutnak a szokásos rémsztorik, ás hát amilyen élénk a fantáziám, egyből eszembe jutottak a gyilkosságos dolgok, túl sok CSI-t néztem már meg, és hát azok az AC könyvek is.
Peti, így első találkozásra, nagyon jó fej :D Mesélt a lakásáról, meg mit szeretne felújítani, egy kicsit feszengtünk aztán lett már közös téma is.(huhh nem fog meggyilkolni :D). Lakberendezésben mindig otthon vagyok!
Mivel lakást újít fel, így mesélt hogy lesz egy egész falat betöltő nonfiguratív képe, már megrendelte. Háháá nekem több se kellett... Meséltem a képeimről, ő meg egyből lecsapott rájuk, úgy hogy most ott tartok, hogy kéne neki írnom, hogy hogyan tudom eljuttatni a képekről egy portfóliót hogy meg tudja nézni. Meséltem neki lehetséges opciókról, úgy láttam hogy tetszettek neki az ötletek :D Azért most ez jól jönne, legalább lenne egy kis elfoglaltságom :D Meg így első találkozásra jó fejnek tűnt, akárkinek nem csinálok ám képeket :D
Jóval éjfél után voltunk már, mikor megköszöntgettük egymást! Mivel 3 Ádám is volt a társaságban :D Aztaaa 3 Ádám és nem ugrottunk egymásnak!

Valamikor hajnalban hazaindultunk. Olyan fél 4 körül haza is értem, 4 kor még Ádámmal beszélgettünk egy sort :D Szeretem az ilyen hajnali beszélgetéseket. Jól éreztem magam, nagyon jól :D Örülök az újabb ismeretségnek :D


Ez a nap is jól telt :D Mindenkit akik ebben a kialakult körben jó fejnek gondolok megköszöntgettem karácsony alkalmából :D

Nincsenek megjegyzések: