2009. december 16., szerda

hát hello mindenki

egy kicsit el voltam havazva, még mindig egyébként, de dolgozom a problémákon :D

Teljes hírnek számít: esett a hó :D, az eddig 100% - al bennem égő karácsony láz, 200% - ra emelkedett :D
Amerre csak nézek, mindenfelé fehér hó borítja tájat, imádom! Tegnap délután 4-kor kimentem havat lapátolni, közben volt egy 15 perces telefonom, és kezdhettem előröl az egészet, mert annyit esett a hó :) amit nagyon vártam már :)

Szóval ennek nagyon örülök, annál is inkább, mert Sopron környékén nem is esett. Ottani csoporttársammal beszélgettem, mikor épp havat lapátoltam, és ő mondta, hoyg egy szem se volt náluk, azért vicces :) Ami délután kis fehérség volt, az estére elég szép mennyiség lett :D
Ma Szombathelyen voltam, és ott is alig volt, de én azért mondogattam mindenkinek, hogy nálunk azért nagyon jó kis mennyiség van :) ők meg csak kinevettek hogy már megint jövök a hülyeségeimmel, miért nem lövöm már le magam és ugrok bele egy tömegsírba már... De én tudom!!!

Ami még történt velem, meglett a rutin vizsgám, tattarataaaaaaaaa

Ami egy kisebb vígjátéknak is betudható volt :) Félek magamtól! A vizsga előtt még egy kicsit gyakoroltunk, aztán elmentünk egy gyerekért, aki előttem vizsgázott! Szuper, ha levágják valakinek a fejét akkor az nem én leszek, legalább is gondoltam ezt én!  A srác, akit Bálintnak hívtak, elmondta a műszakit, amit félig hallottam is, így én vele mondtam, megnyugtatásként, hogy tudom én ezt! Tudtam is!

Rám került a sor, elkezdtem mondani a műszakit, majd a lámpáknál leragadtam és azt hittem ott a vég, gyorsan kihagytam, elmondtam a maradékot és még a plusz egy kérdést is! Na hát az a kúrva, már bocsánat hogy ezt írom, tompított lámpa nem jött a nyelvemre sehogy sem... a vizsgáztató már azt sem tudta hogy mit csináljon, én meg csak röhögtem magamon, hogy halo nézzél már rám mennyire gáz vagyok, még ezt a nyamvadt tompított fényszórót is elfeledem... csak gratulálni tudok magamnak!
Jóó oké, kidumáltam magam, irány a vezetés, ami előtt annyira felidegesítettem magam, hogy még arra sem volt időm, hogy idegeskedjek hogy hogyan veszem be a kanyarokat, meg mit kell kitenni stb... Úgy hogy, csak mentem! Képek ugranak be, néha megállok, meg tolatok, és az a sok arc amit bámul, akik utánam jöttek vizsgázni!
Próbálok rájönni, hogy vajon mit gondolhatnak, hogy mikor fogom elrontani, vagy hogy felrobban e motor, mert túlhúzom (nem is robbanhat fel... az én kardszárnyúdelfinbébim nem fog soha). Ezekkel a gondolatokkal csináltam meg a bal-hátra kapubeállót, ez volt az utolsó feladatom ezután hallottam a "kérem fáradjon a kiindulási ponthoz" című mondatot. Sikkesen odagurultan (ilyet lehet?), és vártam hogy hogyan üvöltik le a fejem, erre csak elkezdtek röhögni, oktatóm + vizsgáztató :D a következő mondat:
"na írja alá a lapot, talán azt nem téveszti el, jól nézze ám meg"
Jó okés a dolog, szuper, meg van :D Utána jókat nevettünk az oktatómmal és Bálinttal, hát igen egy újabb dologra jöttem rá! Eddig ugyan is azt tudtam magamról, hogy elég 3 másodperc és porrá égetem magam bárki előtt! Most már tudom azt is, hogy elég egy tompított fényszóró és a hatás ugyan az!

Közben itt van a ZH időszak, szívem bugyrai odáig vannak, utálom az összeset, de talán valahogy meglesz! Emlékszem tavaly voltak olyan tárgyaim, ahol azt sem tudtam hogy hogyan lesznek meg a vizsgák, na most ugyan itt vagyok. Ezt minden évben eljátszom, és minden következő évben lenézem az előző évi teljesítményt :D Valahogy csak meg tudom csinálni :D

Képeslapokat is gyártok most, küldöm USÁba, Camillenak, meg Daniellának, nem tudom még sztem mások is kapnak belőle :D

Ennyi most többre nem vagyok képes,,,

Nincsenek megjegyzések: