2009. november 28., szombat

Véletlen...


...nem hinném hogy az lenne! 

"picit tv-t nézek közben gépezek" alapon, lent ücsörgök a TV előtt és közben meghallok egy ismerős számot!

Szívem hirtelen összeszorul és csak Írország jut eszembe!

Nem tudom miért!?

Majd ráeszmélek, mikor kint jártam sokat hallgattam ezt a számot! Nagyon szerettem az a 10 napot!
Különleges 10 nap volt az számomra, nagyon hiányzik, mindig megmarad az emlékezetemben, tudom hogy még visszatérek!

Tessék most meg Gregory énekel,akinek ez már a második posztumusz albuma, meghalt betegségben, én nem tudtam, Kati hívta fel rá a figyelmem.

Kati is járt már Írországban, ő 6 hetet volt kint. nagyon irigylem tőle azt a 6 hetet! De legalább ő is tudja már hogy mit érzek! Szóval Gregory, azért érdekes, mert ez a klipp kint készült Írországban és gyönyörű tájakat mutat be!



Hiányzik, nagyon hiányzik Írország!

Nincsenek megjegyzések: