2009. december 26., szombat

kedvemre való kedd

Kedden délelőtt a már említett éneklés volt, az én kis gerilla társaimmal!

Szeretet kommandósat játszottunk! Szeretek ilyeneket csinálni :D
Most a pózvai idősek otthonában voltunk! Az odavezető út votl a legjobb!
Kisbusz-Ádám-fényképező=hülyék vagyunk már megint!

Gyorsan beénekeltünk, majd elénekeltünk bár darabot! Amolyan: "Jájj nem tudom normálisan a szólamom, baszki valaki segítsen mááár" Közben készültek a sztárfotók :D és az interjúk is! Mert hogy történetesen, én vagyok az egyetlen olyan elvetemül ember - tudomásom szerint - aki képes ál-interjúkat csinálni egy telefonnal, vagy egy üres üveggel, vagy egy papuccsal, vagy akármivel! Ilyenkor jönnek a lehetetlen "mit gondol erről-arról" kérdések! Az ilyenkor szokásos, ki bírja ki nevetés nélkül, játszmák! Végül az egész egy nagy röhögéssel végződik :D Imádom!

Pózva, Zalaegerszeg külvárosa,negyede,része... Itt található a zárt osztály, elfekvő, tüdő intézet és ilyen kis apróbb finom dolgok! Na meg az idősek otthona!
Féltem nagyon a helytől! Nekem már csak egyik nagyszülőm él! Anyukám anyukája. Velünk egy faluban lakik, aminek nagyon örülök! Szeretem  mammert, mert ahhoz képest hogy hívő, sokkal cifrábban tud káromkodni, mint én! Szeretem mikor kiosztja az embereket! Azt is szeretem, mikor érvelek neki, és nem tud velem mit kezdeni :D Mert tudja, hogy úgy sem tudja nekem megmagyarázni az Ő igazát :D

Szóval még mindig az idősek otthona! A félelmem azért volt, mert már többször is láttam olyan időseket, akik majdhogy nem megszólalásig hasonlítottak az én nagyszüleimre. Akik sajnos már nincsenek közöttünk!
Most nem volt ilyen!

Éneklés közben néztem a kis gerilláim(a kórustagok) arcát! Nem tudtak mosolyogni! Hát nekem meg ugye már megint több sem kellett! Előrejtettem kicsi szívem(hát ez is egy érdekes kifejezés lett) és mosolyogtam! Csak arra tudtam gondolni, hogy nekik ez a nap az ünneplés! Remélve a nevetéstől több energiát éspozítív gondolatokat, amikre azért szükségük volt, nem a csapatna hanem a lakóknak!
Valószínűleg a családtagok nem jönnek be pont  24-én együtt ünnepelni... Azért szomorú! Én nem szeretnék ilyen helyzetbe kerülni és a szüleimet sem szeretném ilyen helyzetbe hozni! Persze vannak olyan esetek, mikor tényleg a végső megoldás az otthon! Hát jó, mondjuk erről is vannak képeim, és elképzeléseim! De talán most nem itt kéne ezt megvitatni! Majd ha idősebb leszek, úgy is ráeszmélek! Addig még várok egy jó 50 évvet, majd utána újra előveszem a kérdést!

A kis gerilla társaimmal megvitattuk az eseményeket, és hát azért mindenkit letaglózott! De talán ez egy jó tanítás lesz számukra is, hogy mit és hogyan tegyenek a jövőben! Szeretem az ilyen kis leckéket!

A nap további részét otthon töltöttem, kb annyira, hogy megnéztem az e-mailjeimet, ettem egyet, aztán jöhettem is vissza a városba apunak a táppénzes papírját intézni! Be is ázott a cipőm :S találkoztam még pár nem jó emberrel is! Hagyjuk! A vége az lett hogy rájuk néztem mosolyogtam, majd kinevettem őket, és tekertem párat a fejemmel!

Este újra visszajöttünk Katinkával és megnéztük a Polygamyt, Csányi Sándorral és Tompos Kátyával! Imádom Kátyát! Annyira életszerű, élethű, és valós alakításai vannak! :D Bár láthatnám egyszer színházban is!
A film elég jó! Magyar alkotásról lévén szó, mindig ódzkodik az ember, de ez tényleg jó!
Történet:  a már két említett fő hős alakít egy párt! Van még egy pszichológus: Péterfy Bori! És egy jó barátja a fiúnak! A főhősnek szegezik mondatot: gyereket akarok! Így indul a történet is! Amitől jól be is rezel az uraság :D Én örülnék egy gyereknek! (Ádám, hallo, az te vagy!!!) Szóval ezen töprengve keresi a legjobb megoldás, de olyan furcsaság történik vele, hogy onnantól kezdve minden reggel egy másik nővel ébred az ágyában, akit ugyan úgy Lillának(Kátya) hívnak, és aki ugyan úgy a barátnője! A cselekmény nagyon jó, mert egyik reggel a pszichológusa ébred mellette :D Vicces :D Aztán szépen eljutnak a szülés időpontjáig! közben a főhős ráébred, hogy melyik Lilla is kell neki valójában, a történet végére, már majdnem egy tucat barátnő cserél helyet, és végül végül... nem fogom elárulni!
Mindenki nézze meg, mert érdemes! Már csak a zene miatt is! Telis-tele van MR2 Petőfis számokkal:)

A legjobbat nem is mondtam! Végig az enteriőrt és a csajokat nézegettük :D Arra is érdemes figyelni :D

Visszatérve az enteriőrre. Katinka megkért, hogy segítsek már berendezni a leendő új szobáját! Én örömmel elvállaltam! Végre kezd már csillogni, villogni,fényleni vagy hát valahogy jelelni számomra, hogy amit bevettem a fejembe, az me gis tud valósulni :D Remélem nemsoká egy pénzes megrendelésem is lesz. Pénzes abból a szempontból, hogy fizetnek a munkáért! Csak már, csak már....

Mozi után még átmentünk Ádám barátomhoz is! Nála is épp voltak, így négyesben csaptunk egy görbe estét, vagy egy lezárását a keddi napnak a mi már a szerdai hajnal volt! Érdemes volt átmenni :D Végre nem is tudom mennyi idő után láttam, nem 3 percre, hanem egész órákra ;)

A nem tudom hányadik nap volt ez is, mikor hajnali 2 után feküdtem le :D
Hajnali 2 ig, még figyelek az időre, utána meg már hagyom a fenébe, mert csak idegesítem magam! Hát nem azért de most is közelítek felé :D

Nincsenek megjegyzések: