2009. november 20., péntek

ideges, nagyon ideges vagyok!!!

Muszáj írnom, mert megpukkadok! És egyáltalán is!

Ma volt szerencsém kapni egy válasz mailt! Hujj de vártam én ezt már!

Kezdjük talán ott, hogy a kórus ahol énekelek, egy rendezvényt tart a hétvégén, amit már nagyon várok! Azért is mert végre már nyünnyöghetek "hogy én aztán tudom a dolgom!"
IMÁDOK énekelni, írom is ezt teljesen nagy betűkkel, mert minden egyes betűje igaz e szónak! Szeretem hallatni a hangom, vagy túlordibálok valakit magyarázva az igazam, vagy énekelek: " figyelj csak én ilyet is tudok ám". Az egész családom muzikális, énekelünk, ha kell ha nem! A húgommal bármilyen, ismétlem bármilyen dalból csinálunk 2 szólamot! Mindegy hogy ülünk a buszon, vagy csak sétálunk, vagy meghalunk a szobában, énekelünk...
Múlt hétvégén "bandáztunk", hazafelé az autóban alig tudtam magam visszafogni, mondtam is: "bocs srácok, de ez van!" de egyszerűen nem megy... mindenről egy dal jut eszembe, és minden dalt egyszer kell hallanom ahhoz hogy legközelebbre tudjam énekelni, vagy aláénekelni egy kis vokált! Meg kell tanulnom kezelni, és kéne kezdeni is valamit ezzel.. Talán majd jövőre jelentkezek valamelyik tehetségkutatóba :D (nem ám..., vagy még is?) A lényeg, ha nem énekelhetek belepusztulok! Itthon mindig lebukom, amikor nincs itthon senki akkor általában maxon van minden és nyomatom a kis dalaim! Aztán jön valaki én meg csak kussolok! Bemegyek a szobába, folytatom ott, mintha hangszigetelt lenne :D hahaha(nagyon nevetek) kit érdekel,! Szeretem, hát miért ne csináljam? Ha otthon nem vállalom magam akkor majd máshol menni fog, ugye? Hát persze hogy nem!

Szóval kiakadt a biztosítékom rendesen! A már említett rendezvény előtt tartottunk egy próbát ami egy egyfajta megbeszélésbe ment át, már régebben is éreztem hogy koppintva vannak az ötleteim ilyen vagy olyan formákban, vagy csak egyszerűen a legközelebbi találkozókor úgy vannak feltüntetve mintha azok teljesen új ötletek lennének! Kicsit furcsálltam, de nem foglalkoztam vele! Persze ett miatta a méreg, de most ez miatt balhézzak?! Annál én sokkal okosabbnak és kreatívabbnak tartom magam, hogy megoldjam a helyzetet!
Kitaláltam, hogy a mostani rendezvényre, egy egyfajta szórólapot gyártok, amolyan kis ajándékként, amit hazavihet magával mindenki. Ebben a kis szórólapban, benne van az est két értékes szövege, egy grafikával ellátott borító és a hátlap, elérhetőséggel!

Önző sorok következnek!
Én találtam ki azt hogy kell ez a promóció! Én találtam ki, hogy hogy is nézzen ki! Én találtam ki a betűtípust, kutattam kerestem! Én állítottam össze, én!!!
Elküldtem hát a "felső vezetésnek" a tervezetet,ráadásul egyből kettőt! Írtam, hogy hát én készültem nézd meg, ha van kifogásod kérlek írd meg, Ne szerkessz bele légyszíves ha kérhetem, mert én tudom, hogy mit miért csináltam, és a legegyszerűbb ha megírod mit kell módosítani és én könnyedén meg tudom csinálni!
Erre a válasz egy olyan pdf file volt, amibe én már nem tudtam belenyúlni! Amiben azt láttam, hogy konkrétan teljesen meg lett módosítva a kész tervezet! Mikor elküldtem, gondoltam hogy lesz majd valami amin változtatni kell, néhány apróság a végén. Hisz amit elküldtem teljesen kész volt és nyomtatható verzióban volt!
Nem így lett! megváltoztatva betűméret, betűtípus, meg úgy egyáltalán minden!
"csak kicsit nyúltam bele" hát kösz bazz+! Kicsit majd én is beléd-nyúlok mindjárt és aztán te is megnézheted magad, hülye kis pöcs! Meg még ennél 100x durvább képek vannak bennem, hogy mit is tudnék csinálni vele, Remélem olvasod a soraim, akkor így, már VELED!!!

Most tetőzik bennem minden, amit már így felhalmoztam magamban a hónapok alatt! Egyfolytában lenyúlják a terveim! Leszólják, hogy ez nem jó! Beszólnak, hogy túl sokat gondolok magamról, és egyáltalán! Aztán napokkal később előjön az illető a terveimmel mintha a sajátja lenne!
-Magyarázhatom most ezt azzal is: hogy annyira kreatív vagyok, hogy lenyúlja a terveim mert annyira szuper vagyok!
-Magyarázhatom most ezt azzal is: hogy annyira balek vagyok hogy eddig még nem rúgtam pofán ezért!
Vajon mit kéne tennem? Talán azt hogy az én saját ötleteim alapján készült szórólapot fénymásoltassam le? Vagy álljak félre? Már megint?! Választom a kedvencemet! Lefényeltetem az övét, de majd teszek mellé szóban néhány mondatot is, amit megfejthet! És örülhet neki hogy nem hagyom a szarban szombaton! A hogyan tovább-ról még erősen gondolkozom!

Várom a következő próbát! Sajnos nem tudok a pofámra ülni, úgy hogy biztos fogok vele beszélni. Lekezel és nem tekint egyenlő partnerként. Pedig sokat köszönhet nekem és az anyukámnak! A másik meg hogy "kirabolja a kreativitásomat"! Ráadásul egyre inkább előtérbe kerül a hatalom iránti vágya! Egyedül fog maradni! És ezt köszönheti magának!

Nem folytatom! Kicsit főlök most a saját levemben, kimérgelődöm magam és elképzelem hogyan tudnám kinyírni szentemet! Becézgetve kínzom.... hmmm tetszik!

Nem gondoltam volna hogy valaha is írok majd egy ilyen mocskolódó meg aljas bejegyzést, de ez is én vagyok, és az érzésekhez ez is hozzá járul, mi más ha nem ez!

Nincsenek megjegyzések: