2009. november 19., csütörtök

Siker!

Sikerült! Végre sikerült!

Szeretnék nagyon-nagyon gratulálni, barátomnak és tanítványomnak is egyben; Katinak, a sikeres angol C típusú, közép fokú nyelvvizsgájához :)

Nagyon büszke vagyok rá, arra is amit elértünk közösen, és magamra is hogy egyáltalán én is kellettem hozzá! Remélem itt nem fog leállni, és továbbra is fog foglalkozni a nyelvvel!

Ennek érdekében hétfőn egész nap együtt voltunk! Sokat beszélgettünk, arról, hogy melyikünk a hülyébb a párkapcsolatokban (már ha nekem egyáltalán van ilyenem), illetve azok "összehozásában".
Jelentem, orrhosszal nyertem! De azért Katit sem kell félteni :D
Kati is vezet blogot! Legalább is nemrég belevágott!  Ahogy írta és mondta is, nagyban hozzájárult az hogy én is elkezdtem írni sajátomat! Ő "életszagúnak" nevezte írásaimat! Aminek én nagyon is örülök! Mert amennyire hihetetlen vagyok az annyira igaz. Amennyire egyszerű vagyok, annyira bonyolult is!
Én sok sikert kívánok neki, és legalább annyira színes és igaz legyen a blogja mint Ő maga!
Azóta is kíváncsian várom és olvasom sorait!

Nincsenek megjegyzések: