2009. november 19., csütörtök

Vége a dalnak!

Nem tudom elkerülni, hogy legalább egy rövid kis bejegyzést ne szenteljek; az elmúlt napok rádiózásról alkotott véleményem megosztásáról!

Személy szerint nagyon szomorú vagyok! Hiányozni fog a Sláger és a Danubius Rádió!

Emlékszem; még a húgommal laktam egy szobában és bőven általános iskolába jártam, mikor minden este 18.00-kor kezdődött a JákSHOW és a húgommal egyfolytában csak ugráltunk, meg hülyéskedtünk az épen aktuális Britney vagy Pink számokra :D Vagy éppen az eszement szignálokra: Kitti most éneke című rovatukat hallják...
Másnap az iskolában az volt a menő aki be tudott számolni arról, hogy előző este ki volt az első :D
Hát tegnap este még egyet utoljára "buliztam" a JákSHOW-ra.. feltekertem a hangerőt és miközben ugráltam (már egyedül) eszembe jutottak ezek az esték!
Emlékszem még arra is, mikor kirándulni mentünk, bárhová is, határon belül vagy kívül, mindig vagy a Slágert vagy a Danubiust hallgattuk! Annál jobb sosem volt!

Mikor lent vagyok a konyhában és bármit is csinálok, sokszor Danubiust hallgatok. Így volt ez tegnap is, épp sütöttünk kerianyunak, ma van a névnapja. Később aztán már valahogy nem volt kedvem tv-zni! Inkább csak bekapcsoltam a rádiót és még egyet utoljára rádiózva aludtam el! Aztán meg is ébredtem még 11.30 körül. Most jut eszembe, hányszor aludtam el a Danubius Fórumra, vagy a legutolsó műsorra és hajnalban arra ébredtem hogy valami duruzsol a fülemben. Arról nem is beszélve hogy majdnem minden reggel a Danubiusra keltem. Hát most már ez másként lesz!

Szóval már majdnem éjfél volt, amikor is megébredtem!  A híreket még elkaptam, az utolsó Danubiusos hírek. A hírek alatt mindig elkapcsoltam, most végighallgattam, utoljára!
A rádióban már mind műsorvezető bent volt és még bőven sztoriztak :) Odakinn sokan gyülekeztek, jelezvén, a rádió iránti szeretetüket. A beérkezett üzenetek közül sokat onnan kintről kaptak, és mikor ezeket felolvasták, a magára ismerő emberke bőszen integetett, aztán minden műsorvezetőből előtört a röhögőgörcs. Többé ez sem lesz :(
Percek voltak hátra! Aztán egyikük egy hirtelen ötlettől vezérelve kiszaladt a rádió előtt gyülekező emberek közé, ahol arra kérte őket, hogy sikítsanak, így jelezvén hogy odakint több százan lehetnek (Váci Út). Ekkor már csak 2 perc volt hátra, és mire mindenki a "helyén" volt addigra már csak 1 perc maradt!
Néma csend!  A műsorvezetők szíve a torkukban dobogott, és amit reggel még ők sem hittek el, az mostanra valós, tapintható, megmagyarázhatatlan lett. Számukra is nyilvánvalóvá vált, hogy itt a vég!

Végszó!
Búcsúzásként csak annyit mondtak:
"Jó volt a részesének lenni!"

A legutolsó 10 másodperc következett, csendben és némán. A hideg futkosott a hátamon, hogy most akkor tényleg vég?!

Aztán egyszer csak jön a szignál, Class FM. Kikapcsoltam kis telefonom (mert hogy azon hallgattam), és elaludtam.
Reggel húgom átjött hozzám, kiborít az ágyból. Szó szerint értendő! Erre mikor visszakecmergünk az ágyra mindketten, én lelököm... Követeli rajtam Lady Gaga legújabb számát, addig ki sem megy amíg legalább 2x meg nem hallgattuk. Jelzem a húgom 19, én 22. Meghallgattuk a lelki terror elhárult, már csak magam voltam!
Így aztán ösztönösen nyúlok a rádió felé. Félúton eszembe jut,hogy már nincs Danubius. Tétován, de bekapcsolom a rádiót, kíváncsi vagyok hogy  milyen a műsor. Ismerős emberek hangját hallom, néhány ember "átigazolt" a másik rádióhoz.. Hát ez meg hogy lehet? Természetesen úgy, hogy nekik is kell valamiből gáz számlát fizetniük! Úgy lehet! Ezért meg nem lehet senkit elítélni! Véleményt még nem tudok mondani az új rádióról. Ígéretek vannak, hogy sokkal- be sokkal jobb lesz, mint ami volt! Nekem nagyon megfelelt ami volt! Akarom vissza! Abban azért reménykedem, hogy lesz még és ha nem is országos lefedésű, de online elérhető!

Nem voltam egy fanatikus rajongó! Sosem hívta fel, vagy küldtem sms-t a rádióba/nak. De része volt a mindennapjaimnak, reggelemnek-estémnek, nagyon fog hiányozni!

Nincsenek megjegyzések: